Helaas...
Deze toerrit heeft in het verleden plaatsgevonden, je kunt dus niet meer meerijden.
Inloggen voor meer details
Als je inlogt zie je meer informatie, bijvoorbeeld de startlocatie of een overzicht van de deelnemers die zich al hebben ingeschreven.
INLOGGEN
Organisator
- ORGANISATOR: erimar
- TOERRITTEN: 133
- GEORGANISEERD: 62
Datum en tijd
- START: zaterdag 30 april 2016 om 10:00
- EINDE: zaterdag 30 april 2016 om 16:30
Algemeen
- SOORT ACTIVITEIT: Dagtocht
- REGIO: Oost Nederland
- LENGTE RIT: 220km
- RIJSTIJL: Sportief
- WEGDEK: Gemengd
- VOORRIJDER: Nog niet bekend
Deelnemers
- MAX. AANTAL DEELNEMERS: 9
- PLAATSEN VRIJ: 3
- VOOR WIE: Mannen en vrouwen
- ERVARING: Alle niveaus
Omschrijving
Beste MM-jes,
Op 30 April neem ik jullie mee op een tocht langs de Nederlands-Duitse grens in het gebied tussen Nijmegen en Venlo.
De rit heeft een paar stukjes met zandwegen, nauwelijks "off-road" te noemen, want ook met een racer kom je hier langs. Achteraf wel poetsen natuurlijk(-;)
Halverwege (ter hoogte van Straelen) stoppen we voor een lunch. Ik reserveer bij een geschikt restaurant.
Ik kan als voorrijder een groep van 8 personen meenemen, maar ik nodig iedereen uit die ook voorrijder en/of achterrijder wil zijn zich bij mij aan te melden (per email). Ik pas dan het maximum aantal deelnemers op de MM-site aan. Dus, als de rit al vol is, en je wil toch meegaan, ga dan mee als voorrijder. Hiermee creëer je plaatsen voor motorrijders die ook wil meegaan, maar niet willen voorrijden. Als voorrijder heb je bovendien iets te zeggen over het tempo van de groep (zie verder).
Als je je aanmeldt als voor/achterrijder, denk dan aan het volgende:
1. Als voorrijder, geef je aan hoe groot jouw groep maximaal mag zijn, en of je een achterrijder wil.
2. Als voor- en achterrijder moet je navigatie hebben, en je moet gecontroleerd hebben dat die de route ook op een bruikbare manier weergeeft.
Ik deel de route als .gpx of .itn bestand met alle voor- en achterrijders. Het is niet gegarandeerd dat dit onmiddellijk goed gaat, en een beetje communicatie hierbij zal wellicht nodig zijn. Hier gaan we het MM-forum voor gebruiken.
Bij de start verdelen we de deelnemers in groepen op basis van hun gewenste tempo. De voorrijder kan zijn wens kenbaar maken, maar moet rekening houden met de wensen van zijn groepsleden (binnen de grenzen van de redelijkheid en de wet, natuurlijk).
groet,
Eric (erimar)